Planowanie kampanii reklamowej. Jaki format reklamy wybrać?

Zanim przystąpimy do realizacji kampanii reklamowej, należy najpierw zaplanować poszczególne działania. Trzeba zdecydować się na odpowiedni format reklamowy, a żeby wybrać właściwy, dobrze jest przyjrzeć się bliżej korzyściom, które oferują.

Pamiętajmy, że wielkie formaty wcale nie oznaczają tych najlepszych. Na początku, warto upewnić się, kto tak naprawdę odwiedza Twoja stronę.

Czy są to prawdziwi użytkownicy czy internetowe roboty. Przed sztucznym ruchem na stronie, generowanym przez boty, należy się zabezpieczyć.

Zadbaj o to, by przekaz trafił do właściwej grupy odbiorców w odpowiednim czasie. Musi być on również możliwy do zapamiętania, by był skuteczny.

Nie można pominąć pozycjonowania. Wysoka pozycja w wyszukiwarce zapewnia więcej czytelników strony, a co za tym idzie więcej potencjalnych klientów.

Reklamy muszą być dopasowane do zawartości poszczególnych serwisów. Warto korzystać z możliwości SEO tekstów.

Czasem nie trzeba inwestować w wielkie formaty reklamowe, ale wystarczy wykorzystać możliwości innych narzędzi marketingowych, by osiągnąć zamierzone cele.