Banery dynamiczne w marketingu internetowym

Zarówno banery dynamiczne, jak i te statyczne są popularnym formatem reklamowym i pojawiają się na większości stron internetowych. Jaka jest różnica pomiędzy tymi dwoma banerami? Warto przyjrzeć się temu bliżej. Treść baneru dynamicznego powstaje w momencie wyświetlenia go odbiorcy.

Oznacza to, że baner nadąża za działaniami Internauty i wyświetla mu kontent dostosowany do jego preferencji. Jedynymi stałymi elementami są intro, logo i przycisk, który ma zaangażować do działania. Wszystkie inne informacje zmieniają się, co umożliwia tworzenie prawie niezliczonych wersji banerów.

Z takiego rozwiązania mogą korzystać sklepy internetowe, których produkty wraz z przekierowaniem na stronę mogą pojawiać się w postaci takich reklam. Produkty będą dostosowane do każdego Internauty z osobna. Banery statyczne nie dają takich możliwości jak te dynamiczne, ale również są z chęcią wykorzystywane.

Baner internetowy to jeden z podstawowych elementów w kampanii reklamowej, dlatego warto uważnie przyjrzeć się jego rodzajom.