Artykuły z kategorii: Media i badanie rynku

Planowanie kampanii reklamowej. Jaki format reklamy wybrać?
Zanim przystąpimy do realizacji kampanii reklamowej, należy najpierw zaplanować poszczególne działania. Trzeba zdecydować się na odpowiedni format reklamowy, a żeby wybrać właściwy, dobrze jest przyjrzeć się bliżej korzyściom, które oferują. Pamiętajmy, że wielkie formaty wcale nie oznaczają tych

Video marketing - przyszłość marketingu
Materiały video są niezwykle ciekawą formą marketingu. Angażują odbiorcę i są w stanie przekazać interesujące treści.Przeczytaj również: Dlaczego marketing internetowy odgrywa coraz większą rolę? Aby mogły przynieść pożądane efekty, muszą być tworzone zgodnie z przyjętą strategią komunikacyjną. Dla

Dlaczego marketing internetowy odgrywa coraz większą rolę?
Jeśli prowadzimy firmę to nie może nas zabraknąć w przestrzeni internetowej. To teraz tam osoby zajmujące się szeroko pojętym marketingiem widzą największy potencjał i trudno im się dziwić. Najlepszym tego przykładem jest choćby fakt, że większość rzeczy – w tym także firm czy produktów – sprawdzamy

Media społecznościowe - posty, które pomogą Ci zdobyć fanów
Social media i związany z nimi marketing internetowy to ciągła walka o fanów. Odpowiednio opracowania strategia komunikacyjna jest kluczem do sukcesu. Najważniejsza jest oczywiście publikowana treść. Zobacz, co warto publikować, by zyskać wielu fanów. Internauci lubią grafiki. To właśnie poprzez o

Jak zaplanować strategię w social media?
Dzisiejsze strategie marketingowe w główniej mierze opierają się na działaniach w Internecie. Szczególnie istotnym obszarem działalności są social media. Kanały społecznościowe to dobra opcja dotarcia z przekazem do młodych ludzi, ale nie tylko.Przeczytaj również: Dlaczego marketing internetowy odgr

Banery dynamiczne w marketingu internetowym
Zarówno banery dynamiczne, jak i te statyczne są popularnym formatem reklamowym i pojawiają się na większości stron internetowych. Jaka jest różnica pomiędzy tymi dwoma banerami? Warto przyjrzeć się temu bliżej. Treść baneru dynamicznego powstaje w momencie wyświetlenia go odbiorcy.Przeczytaj równie